czwartek, 8 listopada 2012

'Disney World' p. 2

Witam :) .
Dzisiaj zdjęcia rysunku w pokoju moich kuzynów - Wikorii i Michała.
Mogę jedynie powiedzieć, że Goofy i Pluto PRZYPOMINAJĄ siebie.
Donald jakiś taki zdeformowany dziób ma, a Mickey i Minie tak lekko zielonkawi są.
Wiktoria stwierdziła, że im niedobrze na tej kolejce.
Ale cóż. Trochę złe światło było, hałas niesamowity, dzieciaków co najmniej ósemka ...
A malowałam to od ok.22 . i jeszcze rano dokańczałam.
Więc wyszło jak wyszło, ale rysunek jest :)








5 komentarzy:

  1. Jaki ty masz talent!
    Podziwiam!
    Obserwuję i może ty też zaobserwujesz mój?
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszka Miki <333 śliczna jest. Laska tagnęłam Cię na blogu, zapraszam do zabawy :D I wyłącz sb to 'sprawdź czy nie jesteś automatem' ...

    OdpowiedzUsuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    ps. masz talent - mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest genialne! długo rysujesz?

    OdpowiedzUsuń